Jdi na obsah Jdi na menu
Reklama
Založte webové stránky zdarma - eStránky.cz
 


Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

...

(Pro paní Ivu, 28. 5. 2010 19:43)

tu ale nikdo není rozhořčen, alespon já ne. Vy tu vůbec nevíte kolik štěnátek od jaké fenky máme, tak jak tu můžete soudit? Něco Vám tu všem vysvětlovat je zbytečné, já vím nejlíp jací jsme, co svým pesjkům dáváme a jak se u nás pejsci mají, tímhle tedy diskuzi navždy končím a každý si nechce svůj názor na věc :-) S vaším názorem ale souhlasím, jsme jedni z toho pouhého 1%, což je velice smutné, ale alespon uznáte že to 1% je. My se k pejskům chováme jako chovatelské stanice, máme rentgeny, kvalitní granule, krásné čisté bydlení pro pejsky, jediné co nemáme je kus papíru a to jen proto, že před pár lety prostě nebylo nazbyt o 10 000 víc na pejska, který ten papír mít bude, proto jsme zvolili pejska bez PP a bohužel my máme z okolí s pejsky s PP jen samé špatné zkušenosti :-( Mějse tu všichni pěkně, nebylo mím účelem tu někoho pobouřit či naštvat, pouze se mi zdálo nefér a smutné, že lidé nevěří, že jsou stále i výjimky.

"Chovatelství" psů bez PP

(Iva C., 28. 5. 2010 9:50)

No, jak tady čtu rozhořčené komentáře paní Míši a Gabriely, tak mi nedá vyjádřit i svůj, podotýkám, že můj osobní a hlavně všeobecný, názor, který není namířený na konkrétní osoby. Pro mě je rozmnožování psů bez PP pouhým množením, chovatelstvím bych nazvala pouze chov psů s PP. A když někdo má vrhy dvakrát do roka na jedné feně, tak to už je pro mě pouhé množení a ať mi nikdo nevykládá, že je to jen pro radost. Beru jeden vrh od oblíbené fenky za celý její život, pro potěšení ze štěňátek, ale dvakrát ročně, promiňte, ale to je prosté množení. Jistě, oháníte se vzornou péčí o štěňátka, pečlivým výběrem budoucích páníčků, ale to jste bohužel opravdu jen jedny z mála. Jinak my kdo se zabýváme útulkovou problematikou a týráním víme bohužel své a pak se nedivte, že většina množíren vrhá stín na všechny, kdo množí psy bez PP, protože jde z 99% jen a jen o prachy. Tento svůj názor nehodlám nijak omlouvat a dál s někým diskutovat.

...

(Pro Natálii, 28. 5. 2010 8:21)

Já tu z žádném případě nikomu nenadávám a ani bych to nikdy neudělala, všech lidí, kteří jakkoliv pomáhají pejskům si moc vážím, sama mám pejska z útulku a i pejska z útulku jsme pořídili babičce a mimo to sama přispívám alespon finančně na konzervy a granule do útulku, staré deky či i jiné oblečení také nosím tam než do popelnice, vždy se to dá nějak využít. A ted se můžeme divit či ne, ale své Labradory i odchovaná štěnátka milujeme a rentgeny opravdu máme... víte i u Vás je to o tom jak jsem psala již o pár příspěvků níže, hážete všechny do 1 pytle a to je škoda... Vy mě prvně osočíte z toho že tu ěkomu nadávám, přičemž z mého příspěvku nepadla ani jedna jediná nadávka a pak tu nadávát enaprosto neopodstatněně mě? Promintě ale zdá se mi to příliš hloupé... Asi bude nejlepší, když si každá necháme svůj názor a já si myslím své, je od Vás hezké, že pomáháte, ale neházejte tu na mě špínu, jak ubližuju svým pejskům a netarám se a je mi jedno kam jsou naše štěnátka, není totiž jediné štěně, o kterém bych neměla pravidelné informace. Tím tu v diskuzi končím, všech co pomáháte si vážím a je to třeba a jen tak dále.

...

(Míša, 28. 5. 2010 8:14)

Na paní Bártů svůj názor mám a myslím, že v tom se shodneme určitě, mě jen vadí, že všechny co chvají pejsky bez PP automaticky řadíte mezi ty špatné, že u nich pejsci nežijí v dobrých podmínkách a není o ně dobře postaráno... já Vás na jednu stranu i celkem chápu, jelikož najít takového chovatele, to je opravdu umění, ale jsou i tací, tak nás nehažte k těm, pro které je pejsek jen věc výdělku a které i my sami nesnášíme...

...

(Pro paní Marcelu, 28. 5. 2010 8:11)

Štěnátka nabízíme již po narození aby byl dostatek času vybrat jim hodného a stálého pána a za dobu 10 letz co pejsky máme se to vždy podařilo a věřte či ne a že to dalo hodně úsilí, ale s každým páníčkem svého odchovanečka jsme ve stálém kontaktu a s většinou našich štěnátek se i stýkáme při túrách, výcviku či jen tak mezi námi všemi podniknutém výletu a můžu Vám říct, že je to nádheraa vidět tu hromadu pejsků jak jsou štastní a my víme, že jsme dokázali najít jim hezký domov a zabezpečit je. Já nezastávám názor, že kdyby se pejsci bez PP nemnožili, nebyly by plné útulky, spíše kdyby se lidé vzpamatovali a pejsky neodkládali, nebyly by plné útulky, ale jak tohle můžeme po lidech chtít když jim není ani odporné pohodit do popelnice či sněhu vlastní dětátko, jak pak můžeme po lidech chtít, aby se chovali slušně a zodpovědně k pejskům, když to nedokáží ani ke svým dětem? A zastavení množení pejsků bez PP týrání a plné útulky nikdy neovlivní...

...

(Míša, 28. 5. 2010 8:05)

Víte, já tu s Vašimi názory samozřejmě souhlasím a také nemám vždy dobré zkušenosti s chovateli pejsků bez PP, ale tohle celé není o pejscích, ale o lidech. Víte, kolik mi bychom mohli mít voříšků a vůbec spousta lidí co mají doma fenečku? Ale je to jen o tom zabezpečit si toho pejska... a že pejsci bez PP žijí v otřesných podmínkách? Neházejte všechny do jednoho pytle... znám mnoho lidí co mají doma pejsky bez PP, mají třeba 3-4 a také odchovávají štěnátka, jsou to většinou lidí, kteří mají zdravotní problémy a jsou s pejsky doma, je to jejich jediný koníček a berou to tak, že jsou k ničemu a jen ti pejsci je pozřebují a jsou s nimi celé dny 24 hodin v kuse 7 dní v týdnu... jIŽ JSEM NEBUDU PŘISPÍVAT PROTOŽE VÍM, ŽE JE BEZÚČELNÉ, JEN JSEM CHTĚLA SDĚLIT SVŮJ NÁZOR... Hážete tu všechny co chovají pejsky bez PP do jednoho pytle, ale takový chov je kolikrát mnohem kvalitnější a je o něj lépe postaráno než o ten s PP a není to o pejscích ale o lidech... docela by mě také zajímal Váš názor k tomu videu... že když se budou množit pejsci bez PP, dopadne to jako na videu, na videu je snad ubližováno pouze pejskům bez PP... a je to opět tady, proč je těm pejskům ubližováno... protože lidé se jich zbavili, lidé jim nepomohli... my máme také doma pejska z útulku a znám takových lidí hromadu, nedávno jsem si také domů donesla tarého pejska z výzkumu, na kterém se testovala a jinak by jej utratili a je vděčný i za každý milý pohled. Ano, někdo množí psi s vadami, nezdravé psi či zlé psi, prodává prvnímu kdo štěně chce, ale takové lidi odsuzuji také, my máme štěnátka i pejsky jak doma tak venku, i naši pejsci mají udělané rentgeny kloubů a jsou prohlédnuti veterinářem a nim nechybí. Ale tohle tu z Vás pochopí jen minimum a to ti, co mají zkušenost jako já a také tak přemýšlí.

Ke psů bez PP

(Natálie , 27. 5. 2010 18:34)

Tady to nebylo jistě myšleno jako útok na psy bez PP, ale na jejich množení. Takových psů jsou plné útulky. Množení psů bez PP vede pouze ke zhoršení jejich typické povahy a dědičných vadám - u psů bez PP jsou nutné určitě zdravotní prohlídky a nestandartní či povahově nevyrovnaný pes není do chovu puštěn, u psů bez PP se to neřeší.
Míšo, vy tady nadáváte člověku, který pro záchranu psů dělá maximum a kromě té papírové dogy má doma haldu pejsků z útulku...právě těch, kteří původem byli továrnami na štěňata. Míšo mluvíte o lásce ke psům, to Vám věřím, ale o Vašem rozumu pochybuji...je opravdu čím se chlubit, že 2x do roka vyšlete do světa nekvalitní psy bez PP...nebo máte snad u svých labradorů rentgeny na DKK a DLK? Máte nějaké zkoušky? Nic že...tak právě takovíto psy pak putují do množíren a útulků. Nebo snad máte přehled o všech Vašich dřívějších štěňatech? Co kdybyste místo těhlech vašich hloupch připomínek a množení štěňat dala raději domov některému z labradorů, kterých jsou plné útulky...no nebo raději ne...vy byste ještě ve jménu Vaší opičí lásky ke psům ještě už u jednou vyjozeného psa měla štěňata.
Snažím se pomáhat útulku kam jezdím, ale když si pak čtu příspěvky omezených lidí, kteří množí psy ve jménu peněz, "lásky" nebo blbosti, mám chuť se na to všechno vykašlat, protože tady to už bohužel není o psech, ale o lidské blbosti.

pro Míšu

(marcela, 27. 5. 2010 18:13)

Plně souhlasím s paní Babetou. Kdyby se nerozmnožovali pejskové bez PP, nebyly by plné útulky nešťastných pejsků, kteří často marně čekají i několik let na svého páníčka... Kam proboha dáváte svá štěňata labradorů, jak máte zajištěno, že je dáváte do dobrých rukou? Běžte se podívat do nějakého blízkého útulku a pak si třeba uvědomíte, o čem je řeč. Já sama mám taky psa bez PP, miluju ho, ale příští bude buď z útulku, abych pomohla některému nešťastníkovi nebo jedině psa s PP. Zjistěte si tu kauzu paní Bártů a pak znova napište, třeba změníte názor.

nepodporujte Bártů a podobné !

(Babeta, 27. 5. 2010 17:33)

s dovolením se připojuji do této debaty s prosbou - dokud se budou kupovat pejsci bez PP,budou mezi námi tzv.chovatelé, kteří mají pejsky v otřesných podmínkách, naše zákony si s nimi neví rady, milovníci zvířat zoufale hledají způsoby,jak tyto pejsky ochránit před množením a utrpením !
je to bohužel spojitá nádoba,dokud bude poptávka,bude nabídka a budeme řešit týrání a množení pejsků,kteří si svůj osud nevybrali a stali se jen věci,sloužící k výdělku.
kdo se zastává množení pejsků bez PP,měl by si vyhledat chovy, kde se tito pejsci množí na stránkách,které ukazují na utrpení psů.

Odpověď-pejska s PP nebo bez PP?

(Admin, 27. 5. 2010 16:50)

Zřejmě tu nebylo pochopeno poslání tohoto webu. Tady nikdo nemá nic proti pejskům bez PP jako takovým. Ale proti jejich bezúčelnému množení!!! Stačí se podívat na inzertní servry - valná většina štěňat, která se tam nabízí, je právě bez PP. Podívejte se na weby útulků, jaké psy tam najdete? Buďto voříšky, výsledky stejně nezodpovědného chování majitelů nebo právě tzv. psy bez PP. Stačí se juknout na tento web, 90% dog, které se tu nabízí a nabízelo- jsou bez PP /opuštěné svými majiteli nebo tzv. chovateli/. Kolik takových papírových pejsků po útulcích najdete? Myslím, že by se dali lehce spočítat...

Já mám například zcela odlišnou zkušenost, se zdravotními problémy u pejsků s PP a bez PP. Taky jich pár vlastním. Jen rozdíl je v tom, že pejska bez PP bych si nikdy nekoupila, to raději pomohu některému takovému útulkovému - kterých tam je dost a dost k výběru. Všichni takoví, kteří prošli mýma rukama měli a mají zdravotní problémy. Naopak výběru pejsků s PP jsem věnovala velkou pozornost a věděla jsem do čeho jdu, neboť tam je zdraví rodičů štěňátek pod kontrolou /neříkám, že to je 100%ní, neboť i mezi chovateli s PP se najdou "množitelé"/. U pejsků bez PP však nikdy nevíte do čeho jdete!!! Za tu řadu let co máme doma psí kamarády, ať už z útulků nebo s rodokmenem, jsem se o tom měla možnost přesvědčit nejen u sebe, ale i u mnoha svých známých. A jelikož dnešní doba, kdy útulky praskají ve švech se psy bez PP, mi dává za pravdu - tak musím jen opakovat: Na tomto webu nebudu podporovat praktiky množitelů bezpapíráků!!!

...

(Míša, 26. 5. 2010 19:15)

Ještě si dovolím podotknout, mám fenku Zlatého retrievra bez PP, letos oslavila 15 let, když jsem to pověděla mé učitelce na střední škole, do očí mi řekla že kecám, že jejich Zlatý retriever měl 11 let když zemřel a už tak měl vysoký věk a od 5-ti let!!! měl velké zdravotní problémy... v mém okolí je hromada pejsků s PP a popravdě a to opravdu nekecám neznám BOHUŽEL žádného, který by neměl zdravotní problémy, my máme doma všechny pejsky bez PP, z toho 3 psí seniory nad 13 let a pořád jsou zdravá a čilá jako štěnata, at už fyzicky, vitálně či psychicky... nevím zda je to jen shoda náhod, ale spíše se přikláním k tomu jak tu psala paní Gabriela, že pejsci s PP se hrozně přešlechťují... a proč máme pejsky bez PP? Prostě jen proto že jsme chtěli pejsky pro potěšení, né je tahat neustále po výstavách, bonitacích apod. a zdálo se nám zbytečné jen kvůli papíru vyhodit o několik tisíc navíc... a podotýkám že veterináře navštěvujeme pouze na pravidelné očkování a tím pádem i prohlídky. Jsem velký milovník pejsků a doginky jsou nádherná stvoření s obrovským srdíčkem a omlouvám se za větší množství dlouhých příspěvků, ale opravdu mi to nedalo, Váš přístup k pejskům bez PP prostě nechápu.

Reakce na příspěvek paní Gabriely

(Míša, 26. 5. 2010 18:38)

Dobrý den,

doufám, že Vaše reakce nesměřuje k mému příspěvku, nebo snad ano? Mám totiž naprosto stejný názor jako Vy a ostatní názory a nadpisy na těchto stránkách mě celkem dostaly...

Nad tímto zůstává rozum stát.

(Gabriela, 26. 5. 2010 15:57)

Nikdy by mě nenapadlo,že se dočtu někde takového nesmylsu,jako tady-kde nějaká osoba-kterou snad ani nechci znát jménem-popisuje,že nepapírový psi snad nemají nárok na život!
Nezbývá než se zeptat-JAKÝ PŮVOD MÁTE PROSÍM VÁS VY?
Čím obhájíte své právo na život,když jste odsoudila zvířata,která zaplaťpánbůh nikdo nepřešlechťuje a netřídí dle cáru papíru?

...

(Míša, 26. 5. 2010 14:27)

Promin, ale nedá mi nereagovat na video na úvodní stránce a na text pod ním, at si lidé nekupují bezpapírové pejsky, jinak to dopadne jako na videu. Nechápu, jak jsi tohle mohla napsat?? V čem jsou bezpapírový pejsci jiní? Víš, ono to není o tom, zda má pejsek PP nebo nemá, je to o lidech, o tom, jaké zrůdy dneštní lidé dokáží být. My sami máme doma Labradory a Zlaté retrievry, mýváme cca 2x do roka štěnátka labradorů bez PP a neděláme to pro peníze či cokoliv jiného, ale pro potěšení, milujeme zvířata, odjakživa mezi námi byly a jsou součástí nás, naší rodiny, psi jsou jak na zahradě tak s námi doma a mají tu nejlepší péči... Zkus se tedy zamyslet nad tím videem a nad tím, proč tam pejsky hází do kontejnerů, střílí po nich, místo toho aby jim pomohli natáčí jak je zastřelí, dokonce je hází do popelářského auta. Dělají to proto, že ten pejsek nemá PP nebo proto, že jim to prostě přijde zábavné a normální? Zkus se nad tím zamyslet...

černá německá goga-pes

(Gottwald Městská Policie Prostějov, 24. 5. 2010 13:48)

dne 14.5.2010 nalezea černá německá doga-pes v PROSTĚJOVĚ!!! utulek olomouc jí nechce je stále na MP Prostějov. Přítulná hodná, ná stříbrný řetěz. Kdo víte že se někomu stratila v vokolí Prostějova tak ho infomujte že je na Městské Pojicii v Prostějově

dog v Seredi u MVDr. Garaja

(Júli Černá, 18. 5. 2010 17:38)

pri návšteve v Seredi, mi MVDr. Garaj ukáxal dogu - harlekín o ktorú sa stará, a ktorú mu doniesli asi pred 2 mesiacmi majitelia na utratenie ale svedomie mu to nedalo a tak ako šteniatko ho liečil, psíkovi hlakajú nový domov, je asi 7 mes. starý, ale má problémý s prednými labkami, našlapuje na päty, ak by ste mali možnosť pomôcť tomuto psíkovi nájsť nový domov ozvite sa na tel. 0911847174 lebo ce Facebook Júlia Černá, sú tam aj fotky urobené telefonom

Petice- zvíře není věc

(Alice Oppová, 1. 5. 2010 18:05)

Dobrý den, prosím, napište na stránku počet sebraných podpisů petice, která běží již od června 2009 a reakci Petičního výboru PS ČR na předané petiční listy. Děkuji.

argentinská doga

(Nina, 30. 4. 2010 16:24)

http://www.psiadusa.sk/hla01.htm

na stránce 15

kanárská doga -hrozí utracení

(Nina, 30. 4. 2010 16:17)

http://www.psiadusa.sk/hla01.htm

na stránce 35 je nádherná kanárska doga, které hrozí utracení

svoboda

(oldřich , 22. 4. 2010 10:41)

Dobrý den,jsem majitelem německé dogy jménem Kašpar.Předešlý pes,stejné rasy se jmenoval Týdý a byl z Táborského útulku.S přítelkyní jsme velcí milovníci německých dog,kdyby to šlo vezmem si je všechny.CHTĚL BYCH VÁM OZNÁMIT,ŽE V TÁBORSKÉM ÚTULKU SE ZROVNA OBJEVIL 4LETÝ DOGOUŠ.S pozdravem Oldřich a Hedvika